دستگاه پولیش گیلانس زنی

دستگاه پولیش گیلانس

گیلانس که نام دیگر آن نمد است در آبکاری و پرداخت کاری فلزاتی از جمله استیل ، آهن و برنج استفاده می شود .

این محصول یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین محصولات اصلی در صنعت پرداخت کاری است . در واقع گیلانس ها دارای انواع متفاوتی هستندکه شامل نخی ، پشمی ، ارتشی و یا تلفیقی از این ها هستند .

انواع گیلانس:

عمدتا گیلانس لی بیش ترین کاربرد را در صنعت دارد و از آن بیش تر نسبت به انواع دیگر گیلانس ها استفاده می شود . پارچه های لی دوخته شده بسیار ریز هستند و در ابعاد 10 الی 50 سانتی متر ساخته می شوند . انواع دیگر گیلانس به همراه توضیحاتشان در زیر نام برده شده اند .

گیلانس کنفی : به منظور باربرداری از سطوح استفاده می شود . یعنی باری را از روی سطوح بر می دارد .

گیلانس پارچه ای : به منظور براق کردن و جلا نمودن استفاده می شوند .

گیلانس هزارلا آبی : بسیار خشن است و جهت خط بری استنلس استیل استفاده می شود .

گیلانس هزار لا زرد : خشن و در جهت پرداخت کاری فلزات با سختی متوسط کاربرد دارد .

گیلان هزار لا سفید : بسیار نرم و جهت پولیش نهایی استفاده می شود .

گیلانس هزار لا قرمز: متوسط جهت پرداخت فلزات نرم

گیلانس ها بسته به نوع کاربرد از جنس های متفاوت و در اندازه ها و سایزهای مختلف تولید و ساخته می شوند .

طرز کار با گیلانس ها:

 

طرز کار با گیلانس ها به این صورت است  که چهار یا پنج عدد گیلانس را با استفاده از یک عدد میخ به یکدیگر پرس می نمایند و محیط وسط گیلانس را سوراخ می نمایند و به دستگاه پرداخت کاری متصل می نمایند و پس از انجام این کار از واکس برای پرداخت کاری و پولیش گیری فلزات ( آهن ، برنج ، استیل ) استفاده می شود .

از دستگاه پولیش گیلانس جهت پولیش سطوح منحنی و مسطح و براق نمودن سطوح استفاده می شود .قیمت دستگاه های پولیش گیلانس متفاوت است که بستگی به امکانات آن ها دارد . دارای یک میز متحرک هستند که این میز 60 سانتی متر است.

قیمت این دستگاه ها از هفتصد و پنجاه هزار تومان به بالا است که برخی به دلیل آن که سطوح خمیده و زاویه دار را نیز می زنند دارای قیمت بالاتری هستند . برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با شرکت آریا سایان گستر تماس حاصل نمایید.

واکس پرداخت کاری چیست؟

 

واکس های پرداخت کاری یکی از اصلی ترین مواد پرداخت کاری هستند که برای صیقل دادن و پولیش کردن فلزات کاربرد دارند .

واکس های پرداخت کاری با رنگ های متفاوت از یکدیگر جداسازی می شوند و بسته به نوع رنگشان از آن ها برای فلزات مختلف استفاده می شوند .

واکس های به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

  • واکس قرمز یا مشکی : برای نمد کاری از آن استفاده می شود .
  • واکس قوطی که جهت زیر کار برنج ، واکس سنگ و چوب می باشد .
  • واکس روکار روکار که به رنگ سبز یا آبی می باشد .

طرز کار با واکس پرداخت کاری:

 

طرز کار به این صورت است که ابتدا نمد پرداخت کاری را به دستگاه پرداخت کاری متصل می نمایند و سپس به آن واکس پرداخت کاری اضافه می نمایند تا مراحل انجام پولیش شروع شود .

یعنی در ابتدا نمد را بسته و پس از آن ، به آن آب چسب اضافه می نمایند و پس از آن مقداری سمباده و در پایان کار واکس را اضافه می نمایند و فلز مورد نظرشان را پرداخت می نمایند .

برای پیشگیری از آسیب ها و خطرات احتمالی در حین انجام کار باید از عینک مخصوص استفاده نمود و همچنین برای محافظت از پوست باید از دستکش های نخی در حین کار استفاده کرد . البته می توان از لباس کار نیز برای انجام این کار استفاده نمود .

شرکت بازرگانی آریا سایان گستر تولید کننده گیلانس ، دستگاه پرداخت کاری ، دستگاه پولیش و انواع ملزومات پرداخت کاری مانند سمباده ، چسب نمد و … می باشد . این محصولات در حال حاضر در این مجموعه تولید می شوند .

این شرکت فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نموده است و در طول این سال ها تجربیات خود را در اختیار مشتریان قرار داده است. مفتخر هستیم در یک دهه گذشته توانسته ایم بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره زیر تماس بگیرید و یا به وب سایت زیر مراجعه نمایید .

02176214808

http://ariasayan.com